Make A Levande Out Of Forex


Många människor idag har en dröm att bli miljonär på grund av medieannonsering och TV Folk ser livet av kändisar och miljonärer och de vill ha samma livsstil De mest populära frågorna är att jag kan bli en miljonärhandelskurs eller kan jag göra En levande. Ja, du kan vara en miljonärhandelskurs, men det är inte lätt som om du ser på internetannonsering och media. Om du börjar små säga med bara 5000 och gör 10 av din kapital varje månad efter 5 år kommer du verkligen att bli miljonär Om du gör bara 10 av ditt kapital varje månad kan du vara miljonär Du kan börja med 5K och om 5 år blir du miljonär Om du börjar med 10K kan du vara på 4 år och om du börjar med 100K kommer du att vara om 2 år . Med bara 10 per månad kan du uppfylla din dröm Tänk på det I någon annan bransch kan du inte börja med 5K och vara miljonär om några år men på Forex-marknaden kan du Om du gillar att byta Forex eftersom du tror att du kan Vara miljonär över natten eller jag Efter vecka eller månad, vänligen avsluta NU, för att du kommer att förlora alla dina pengar och kan också förlora din t-shirt. Brokers gömmer alltid denna verklighet och berättar historier om att fördubbla pengarna över natten De föredrar att du förlorar dina pengar till dem så fort som möjligt Möjligt eftersom om du följer rätt sätt i några år ser de inte någon betydande vinst från dig Under flera år kommer du att vara den som pokar på den verkliga vinsten Detta är givetvis inte i sitt bästa intresse eftersom 90 av mäklare är Bara marknadsaktörer och har ingen relation med marknaden och bankerna De skapar bara en virtuell marknad för dig och låter dig handla och de tjänar pengar när du förlorar Och de förlorar när du tjänar pengar För dem är deras intresse att få dig att förlora så snart som Möjligt då försöker de motivera dig att lägga till mer pengar på ditt konto och förlora dina pengar mer och mer. Om du verkligen vill du vara miljonär på valutamarknaden glöm inte att tjäna pengar enkelt Du kan inte göra en kall kas H på valutamarknaden eftersom det inte existerar Du behöver tid att lära sig att handla forex utveckla en strategi med 60 sannolikhet att vinna eller mer lära pengar och ta din tid och börja handla bara på ett demokonto Var tålmodig handel i 3 månader På ett demokonto Om du kan ha framgång på ett demokonto kan du gå och öppna ett riktigt konto och börja äkta handel Om du inte kan få framgång på ett demokonto så är det inte rätt, kanske din strategi eller du inte respekterar pengar Hanteringsregler När du vet att felet korrigerar det och sedan starta om handel på ett demokonto tills du börjar se en återkommande framgång. Därefter tvekar du inte och går med oss ​​nu. Här hittar du allt Forex-relaterat. 3 Saker jag önskar att jag visste när jag började handel Forex. Trading Forex är inte en genväg till instant wealth. Excessive hävstång kan vända vinnande strategier till förlorare. Retail sentiment kan fungera som ett kraftfullt trading filter. Everyone kommer till Forex marknaden för en anledning, En enbart för underhållning för att bli en professionell näringsidkare började jag att sträva efter att vara en heltid, självförsörjande Forex-näringsidkare jag hade lärt mig den perfekta strategin som jag spenderade månader på att testa den och backtests visade hur jag kunde göra 25 000- 35 000 per år av Ett konto på 10 000. Min plan var att släppa mitt konto tills jag var så bra, jag skulle inte behöva jobba igen i mitt liv. Jag var dedikerad och jag förpliktade mig till planen. Ut att handel 300k mycket på ett 10.000 konto är inte särskilt förlåtande Jag förlorade 20 av mitt konto om 3 veckor Jag visste inte vad som höll mig Något var fel Lyckligtvis slutade jag att handla på den tiden och hade turen att landa ett jobb på en Forex mäklare, FXCM Jag tillbringade de närmaste åren jobbar med handlare runt om i världen och fortsatte att utbilda sig själv om Forex marknaden. Det spelade en stor roll i min utveckling för att vara den näringsidkare jag är idag 3 år av lönsam handel senare s Varit nöjet att Gå med i teamet på DailyFX och hjälpa människor att bli framgångsrika eller mer framgångsrika näringsidkare. Poängen med att jag berättar för denna historia är att jag tror att många handlare kan relatera till att börja på denna marknad, inte se resultaten som de förväntade sig och inte förstod varför dessa är De 3 sakerna jag önskar visste jag när jag började handla Forex. 1 Forex är inte en bli rik snabb möjlighet. I motsats till vad du har läst på många webbplatser över hela webben, kommer Forex trading inte att ta ditt 10.000 konto och göra det till 1 million. Det belopp vi kan tjäna bestäms mer av beloppet Av pengar vi riskerar i stället för hur bra vår strategi är Det gamla ordstävet Det tar pengar för att tjäna pengar är en exakt, men Forex trading included. But det betyder inte att det inte är en bra satsning trots allt finns det många framgångsrika Forex-handlare Där ute som handlar om skillnaden Skillnaden är att de långsamt har utvecklats över tid och ökat sitt konto till en nivå som kan skapa en hållbar inkomst. Jag hör om handlare hela tiden att rikta 50, 60 eller 100 vinst per år, eller till och med per Månad men risken som de tar på kommer att vara ganska lik den vinst de riktar mot. Med andra ord, för att försöka göra 60 vinster på ett år är det inte orimligt att se en förlust på cirka 60 av dina Konto i ett visst år . Men Rob, jag handlar med en kant, så jag riskerar inte så mycket som jag potentiellt kan tjäna du kan säga. Det är sant uttalande om du har en strategi med en trading edge. Din förväntade avkastning ska vara positiv men utan hävstång är det Kommer att bli en relativt liten mängd och i tider av otur kan vi fortfarande ha förlorade strimmor När vi kastar hävstångseffekt i mixen, så är det hur handlare försöker rikta sig till de stora vinsterna som i sin tur är hur handlare kan producera för stora förluster. Hävstång är Fördelaktig, men inte när det kan göra en vinnande strategi till en förlorare. 2 Hävstång kan orsaka en vinnande strategi för att förlora pengar. Det här är en lektion som jag önskar att jag hade lärt mig tidigare. Överdriven hävstång kan förstöra en annars lönsam strategi. Säg att jag hade ett mynt som när huvuden träffades, skulle du tjäna 2, men när Svansar blev slagna du skulle förlora 1 Skulle du vända det myntet Mitt gissning är absolut att du skulle vända det myntet Du vill vända det om och om När du har 50 50 chans mellan att göra 2 eller förlora 1, så är det ingen brainer Möjlighet att du accepterar. Nu säger vi att jag har samma mynt, men den här gången om huvuden träffas, skulle du tredubblera på din nettovärde, men när svans träffades skulle du förlora varje innehav du äger. Skulle du vända det myntet mitt gissning Skulle du inte för att en dålig flip av myntet skulle förstöra ditt liv Även om du har exakt samma procentuella fördel i det här exemplet som exemplet ovan, skulle ingen i sitt rätta sinne vända detta mynt. Det andra exemplet är hur många Forex Handlare ser sitt handelskonto De går all-in på en eller två trad Es och slutar att förlora hela kontot. Även om deras affärer hade en kant som vårt myntflipande exempel, tar det bara en eller två olyckliga affärer att torka ut dem helt. Så här kan hävstångseffekt göra att en vinnande strategi förlorar pengar. Så hur kan Vi fixar det här En bra start är att använda inte mer än 10x effektiv hävstångseffekt. 3 Användning av sentiment som en guide kan luta oddsen i din favör. Den tredje lektionen jag har lärt mig ska inte bli någon överraskning för dem som följer mina artiklar med hjälp av det spekulativa meningsindexet SSI Jag har skrivit många artiklar om detta ämne. Det är det bästa verktyget Jag har någonsin använt och är fortfarande en del av nästan varje handelsstrategi jag använder idag. SSSI är ett gratis verktyg som kan hittas här som berättar hur många handlare är långa jämfört med hur många handlare som är korta varje större valutapar Den är avsedd att användas som ett kontrarindex där vi vill göra motsatsen till vad alla andra gör. Att använda det som riktningsfilter för mina affärer har gjort min handels karriär helt om. Läs av mina misstag. Om jag kunde berätta för mina Yngre själv 3 saker innan jag började handla Forex, det här skulle vara listan jag skulle ge hoppas att de hjälper din handel så mycket som det hjälpte min .--- Skrivet av Rob Pasche. DailyFX ger forex nyheter och teknisk analys om de trender som Påverka den globala curren Ncy markets. Thread är någon som gör en bra levande av full tid Forex Trading. Är någon som gör en bra levande av Full Time Forex Trading. Jag vill bara höra att det kan göras Allt jag verkar se postat online och jag har kontrollerat sluta Några forum är folk som handlar med mikrokonton hoppas att slå det stort eller bara enbart spekulation om att leva om sådan och sådan vinst från ett demokonto kan upprepas med ett riktigt pengar konto. Finns det någon där ute som faktiskt gör En bra levande handel FOREX Full time. My definition av ett bra levande är att tjäna pengar genom att handla Forex på minst lika mycket som vad den genomsnittliga professionella gör efter arbetsår i sin karriär i USA som skulle vara 75k-100k per år . Jag föreställer mig att det skulle ta minst 100k om året att vara en heltidsdagspraktiker och kunna göra en anständig lön, förutsatt att 10 en månad är rimlig och hållbar under långa perioder. Senast redigerad av InfinityComplex 09-14-2013 Vid 05 20 AM. FX-Men Honorary Member. Jo I datum sep 2010 Plats Cheshire, Storbritannien Inlägg 2.048.Jag säger att du frågar lite här för att jag ska ge dig det här beviset. Jag jobbar med detta exakta koncept, men som vi talar här är en preliminär uppställning som Jag ska använda BFX Equity Management. Jag är på väg att resa och jobba med min vän, ett tillfälle som jag bara inte kunde gå över för att se världen innan jag slog ner handel heltid igen. Ska det inte vara klart att gå Lev redan

Comments

Popular posts from this blog

Bäst Binära Optioner Mäklare Robot

Vnd Till Usd Forex Handel

Rita Trendlinjer Forex Handel